Monday, January 10, 2011

salam

salam semua. 
apa khabar?
lama tak menjengah sini kan? 
masih ade ke pengikut kmi nih?
aduii minta maaf lah sesangat, haiii tahun baru, semua kena baru, 
yelah, yang lama bukan tak leh pakai,
 boleh lagi tapi kena beli baru sebab tu prosedur dia..
tu yang kami sibuk sgt,
sampaikan nak bertemu anda sekejap pun tak sempat. minta maafla, 
kami harap anda juga faham, kerana anda juga seperti kami kan?
masing2 sibuk bila nka buka buku baru nih..
macam2 kene barukan, itu baru ini baru, semua baru..
haaa azam baru pun ade ke? 
kalau ade tu, saya harap yang lama dah tertunai ya?

ok, hari ini saya curi jap masa, 
harap2 tak kenalah saya hukuman nanti, hehe
demi anda semua, 
saya dah kumpul beberapa ayat yang kita boleh gunakan,
ayat ke quota ke, labih kurang macam tulah,.. 
this is for our inspirational, untuk inspirasi, untuk motivasi,
saya sebenarnya sempat juga bace sebuah buku, 
tapi tu pun tak habis lagi...
heheh jangan malas2 ye kawan2? jgn jadi cm saya,
haa, kalau jadi macam yang sorang lagi takpe, dia rajin sikit membaca... haaa
almaklumlah, ulat buku,.. haa, okay,
kita teruskan yea?


Hidup ini singkat. Tidak ada waktu untuk meninggalkan kata-kata penting tak terkatakan.
Life is short. There is no time to leave important words unsaid.
~ Paulo Coelho



Mereka yang dapat memberi tanpa mengingat, dan menerima tanpa melupakan akan diberkati.
Blessed are those that can give without remembering and receive without forgetting.


Jika Anda menginginkan sesuatu yang belum pernah anda miliki, Anda harus bersedia melakukan sesuatu yang belum pernah Anda lakukan.
If you want something you’ve never had, you must be willing to do something you’ve never done.
~ Thomas Jefferson


ok, cukup dahulu untuk tiga yang kami nyatakan tadi, kawan, kalau kita renungkan balik dlaam2 setiap kata2 diatas tu, kita pasti akan mencapai sesuatu dalam kehidupan kita. percayalah cakap kami.. percayalah cakap saya, sebab saya sudah pun mengalami satu situasi yang tak pernah saya alami, begitu perit, sampaikan suatu hari, saya terjumpa dengan salah satu quotes diats tu. memang, bnyak perbuahan yang berlaku kepada diri saya dan org sekeliling. jadi, saya mengharapakn agar entry kali ini dapat memberikan satu manfaat kepada kalian yang membaca..

No comments:

Post a Comment